Isnin, 31 Oktober 2011

oh hati

hujan turun membasahi bumi ciptaan dari Allah S.W.T. seperti air mata ku yang sedang mengalir kini . . hati terluka perlu diubati segera . . pelbagai dugaan yang telah aku lalui . . semuanya sudah tertulis hanya tuhan yang tahu segala-galanya . . aku harus sabar melaluinya terima ujian dariNya dengan hati yang tenang dan terbuka . . mungkin ada hikmat disebaliknya . . Ya tuhan berikanlah hambamu ini kekuatan kerna hamba mu ini tidak kuat lagi untuk terus melaluinya . . aku harus kuat . . kuat . . kuat dan kuat lagi . . sabar ya cayang pasti ada sesuatu yang baik akan terjadi padamu . . aku harus sabar menantikannya . . pasti ketenangan itu akan ada nanti dan kebahagian akan datang jua nanti . . maseh ramai lagi hamba Allah S.W.T yang senaseb seperti aku ini . . bukan aku seorang saja yang hadapinya . . maseh ramai lagi insan diluar sana cyg . . kita tak tahu apa akan terjadi seterusnya dan kita harus sabar dalam menjalaninya . . ada hikmat disebaliknya rahmah !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan