Khamis, 26 Januari 2012

selamat ulang tahun Al Rahmah Mohd Ja'afar


hari ini genaplah sudah umur aku 23 tahun . Alhamdulaillah macam tak percaya saja umur aku sudah 23 tahun . aku bersyukur sangat kerna masih diberi peluang meneruskan kehidupan di bumi cipatan yang maha Esa ini . terima kasih juga buat bonda dan ayahanda diatas segala pengorbanan mu , buat bonda terima kasih kerna melahirkan aku ke dunia ini . mendidik , menjaga dan segala2nya . tidak terbalas semuanya .   
walaupun tiada hadiah yang aku dapat hari cuma ucapan saja , bagi aku itu dah cukup bermakna buat aku kerna ramai jugak yang mengingati diri ini . buat si dia terima kasih banyak2 , awal2 lagi dia dah bagi hadiah dekat aku . walaupun makan malam saja tapi bagi aku itu sudah cukup bermakna buat aku . bukan setakat makan malam siap bawak jalan2 lagi . terima kasih sayang . terima kasih kerna mencintai dan menyayangi ku . mudah2an jodoh kita berpanjangan hingga akhir nyawa kita sayang . love u so much .

. happy birthday sayang .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan