Rabu, 3 April 2013

Daus



Aku tak berapa nak ingat bila tarikhnya tapi yang pasti time ni aku tengah break sem. Mungkin kalau aku tak bersuara time tu pasti hajat bro aku seorang ni tak tercapai. Tinggal nak cakap jujur pun payah bebenor bukan nak g rompak bank pun kn. Tapi apa-apa pun akhirnya majils pertunangan bro aku ni berjalan dengan  jayanya Alhamdulaillah. And aku pun nak ucapkan terima kasih bab sepanjang aku pratikal dulu koma  dah banyak tolong aku , terima kasih ya. . . 



inilah bro yang aku maksudkan aku panggil dia Fir . . .


yang ini hantaran dari pihak lelaki la . . . last minit punya kerja la ni 


memang kek ni untuk dia seorang saja kn kn kn . . .


yang pulak hantaran dari pihak perempuan . . . akulah yang tukang habiskan ni nak2 ada ferrero rocher an an an an . . .


sesi suap menyuap pulak . . . ni embah yang paling kami semua sayang . . . semoga Allah panjangkan usia embah kami ni . . . Amin.


this mak long aku la . . . sekarang duk umah saja almaklumlah dah pencen katanya an an an . . .



haruslah peace !!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan