Jumaat, 3 Jun 2011

ku jua mencintai mu sayang

Assalamulaikum dan salam 1 Malaysia 

Apa yang eden nak kongsi kn disini , tentang diri ku yg ketika ini begitu bahagia sekali kerna hati ku kini sudah dimiliki oleh seorang insan .. eden mmg dh lme menanti kn seorang yang bergelar lelaki ini dtg dan bertakhta di hati ini .. kerna eden dh lme ingin rasa disayangi , dikasihi dan dicintai .. walaupun pada mulanya kami hanya bersahabat baik sahaja .. tapi perasaan tu telah bertukar menjadi sayang .. ia pada mulanya eden hanya fikirkan yang si dia ne cume maen2 sahaja tapi ternyata tidak sama sekali , wahhhhh memang pada ketika tu eden tidak dapat berkata apa kerna terlalu gembira dan tidak percaya dengan ape yang diluahkan oleh si dia ini ..

Semua ini berlaku dengan pantas dan tanpa eden sedari hatiku ini sudah dimiliki oleh si dia .. Rase memang kelakar , si dia seorang yang happy good lucky , selalu buat eden ketawa , segala masalah dialah tempat eden mengadu , sentiasa ceria dan juga suka membuli eden .. Walaupun si dia agak pendiam , tapi dia amat mengerti tentand diri eden ini .. Walau dimana  eden berada pasti disitulah juga dia berada .. Dia memberitahu eden bahawa sebenarnya sudah lama=e dia ingin meluahkan perasaannya pada eden , cuma dia takut eden akan ketawa .. Ia memang eden ketawa bila mendengarkan pengakuan dari dirinya , rasa macam tak percaya yang selama hari ini dia amat mencintai diriku .. 

Walaupun kami mempunyai jarak umur yang beza tapi itu semua bukan penghalang buat diri eden untuk terus mencintai dirinya .. Jika dikenang kembali ketika kami menonton wayang , dimana ketika itu eden dan si dia masih lagi bersahabat .. Ketika itu kami menonton cerita Senjakala dan ketika itulah eden mula perasan yang si dia ini suka pada eden tapi eden buat buat bodoh aje ketika itu .. Ya ternyata betul apa yang eden rase ketika itu , eden ingat itu semua mainan perasaan saja tapi tidak si dia memang betul amat menyukai eden .. Rupa-rupanya dalam diam si dia menyimpan perasaan terhadap eden , ketika eden hanya mampu tersenyum saja .. 

Selain itu , ada lagi yang menyebabkan si dia suka sangat kat eden .. Dia kata , eden selalu ada kat sisi dia disaat dia memerlukan seorang , suka ambil berat pasal diri dia , suka duka semua eden lalui bersama dia .. Apa yang eden harapkan , moga ini pencarian eden yang terakhir kerna eden sudah amat letih menantikannya dari dulu hingga kini .. Tidak sangka eden , jika dulu kami kalo berchat di FB pasti kadang-kadang panggilan daddy - mummy itu yang kami gunakan dan sekarang ternyata panggilan itu digunakan hingga kini .. Terima kasih daddy sebab daddy dah buat mummy happy sentiasa , hanya daddy seorang aje dalam hati mummy kini dan selamanya .. Daddy cepat balik tau , mummy dah windu sangat kat daddy ini ..

Luv u daddy muuaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan