Selasa, 6 September 2011

Perginya seorang sepupu

Assalamulaikum & Salam 1 Malaysia

Sudah begitu lame aku takk menaip disini . . macam2 hal yang berlaku tanggal 3 Ramadhan yang lalu aku telah kehilangan seorang sepupu yang rapat dengan aku . . bagai takk percaya aku bila kakak aku menyampaikan berita tentang pemergiaannya . . awrah begitu rapat sekali dengan aku , kak long dan adik . . pada mulanya aku dapat menahan akan kesedihan di hati ini tapi apakan daya air mata ini jauh bagaikan air sungai yang mengalir deras . . ketika beliau masih bernyawa pelbagai dugaan yang beliau tempuhi , , suka duka tawa ria semuanya bersama kami . . aku paling suka bila die memberikan senyuman yang manis , , walau tika itu die dalam kesedihan tapi dia tetap memberikan senyuman itu . . sebenarnya banyak yang ingin dikongsikan tapi hati ini terlalu berat . . Semoga rohnya sentiasa dirahmati oleh Allah SWT , , Al-Fatihah buat Allahyaharm Badrulzaman Bin Bahari  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan