Rabu, 22 Februari 2012

kenapa aku bersedih


sebab aku rasa sedih sangat . aku rasa macam kehilangan sesuatu tapi aku tak pasti apakah ia . aku sedih dengan keadaan aku yang seperti ini seperti baru saja kehilangan seseorang . tapi tidak aku masih bersama dengan si dia . aku sedih / cemburu melihat mereka bahagia dengan pasangan masing-masing . jalan beriringan keluar bersama tapi aku disini menangis , menangis dan terus menangis . aku tidak mahu kehilangannya , aku mahu bersama dengannya tapi aku rasa seperti jauh sangat dengan dia . apa salah yang telah aku lakukan , dimana silap aku , kenapa aku dilakukan begini , sebab apa awak , sebab apa . tolonglah jangan buat aku seperti ini , kau nyawa aku dan aku tidak mampu membunuhnya dengan kejam sekali ! cukuplah kau buat aku rasa dihargai , cukuplah dengan apa yang aku telah lalui selama hari ini . aku sayangkan kau sangat-sangat , teramat sangat . tolonglah jadi yang terbaik buat aku , cukuplah selama ini hati aku terluka dan terseksa . aku tak sekuat yang kau rasakan .



be smile :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan